Često postavljena pitanja

Kako da pronađem adekvatan rezervni deo za svoj automobil?

- Prvi i najvažniji korak u pronalaženju adekvatnog rezervnog dela je tačna identifikacija Vašeg vozila. Na vrhu naslovne strane, ispod glavnog menija levo, nalazi se polje Odaberite Vaše vozilo. U okviru ovog polja treba da, uz pomoć 4 padajuća menija izaberete proizvođača, model, seriju i tip Vašeg vozila. Ova polja popunite vrlo pažljivo, najbolje bi bilo da pri ovom koraku pogledate podatke sa Vaše saobraćajne dozvole. Ako ne znate da tumačite podatke sa saobraćajne dozvole pogledajte uputstvo ovde.

- Kada ste završili sa odabirom vozila, kliknite na dugme PRETRAŽITE. Klikom na ovo dugme otvoriće Vam se stranica sa različitim kategorijama rezervnih delova koji su dostupni za Vaše vozilo, na primer Kočioni sistem, Ulja i tečnosti, Filteri i slično. U okviru kategorije možete pronaći rezervni deo koji Vam je potreban, na primer ukoliko su Vam potrebne kočione pločice odaberete kategoriju Kočioni sistem, kliknete na kočione pločice i automatski će vam se izlistati sve kočione pločice koje su dostupne za Vaš automobil.
Drugi način da pronađete rezervni deo jeste da nakon odabera automobila kliknete na dugme IZABERITE NAZIV ARTIKLA i nakon toga odaberete artikal sa liste ili ukucate željeni pojam u polje za pretragu.

- I dalje niste sigurni kako da obaberete pravi deo? Potrebna Vam je pomoć, preporuka ili savet? Tim stručnih konsultanata će vam vrlo rado pomoći da napravite pravi izbor za svoje vozilo. Naše dugogodišnje iskustvo u prodaji auto delova pomoći će vam da rešite sve dileme. Konsultujte se i poručite telefonom, svakog radnog dana od 8:30 do 16:30. Broj našeg centra za pomoć kupcima je 011 43 000 45.

Kako mogu da kupim auto-delove u internet prodavnici prodajadelova.rs?

- Nakon što ste odabrali rezervni deo za svoj automobil (detaljno uputstvo za odabir nalazi se u odgovoru na pitanje broj 1), kliknite na dugme DODAJTE U KORPU.

- Kada sve delove koje želite da kupite dodate u korpu kliknite na dugme KORPA koje se nalazi na vrhu svake stranice, u gornjem desnom uglu. Pažljivo pogledajte da li su delovi koje se nalaze u korpi oni delovi koje želite da kupite i da li su odabrane količine delova tačne.

- Kada ste proverili sadržaj korpe, kliknite na dugme NASTAVI, još jednom proverite ukupnu cenu (na prikazanu cenu delova dodaje se trošak isporuke). Nakon toga kliknite na dugme ZAVRŠI PORUDŽBINU.

- Odaberite da li želite porudžbinu da napravite kao gost ili kao registrovan korisnik. Razliku između registrovanih i neregistrovanih korisnika detaljno smo opisali u odgovru na pitanje broj 5.  Nakon ovog odabira, potrebno je da unesete svoje podatke i adresu, da odaberete način plaćanja i isporuke i nakon toga da potvrdite porudžbinu.

Da li u vašoj prodavnici mogu da kupim auto-delova za firmu? Kako?

- Da, u našoj prodavnici možete kupovati auto-delove i za pravna lica! Proces odabira i kupovine delova je najvećem delu isti kao za fizička lica, potrebno je samo da u završnom koraku pravljenja porudžbine ili pravljenja naloga za registrovanog korisnika, prilikom unosa podataka u naznačena polja napišete naziv pravnog lica, matični broj i PIB.

- Prilikom isporuke ili izdavanja naloga za plaćanje, kao potvrdu dobićete predračun, a nakon uplate i račun koji glasi na ime Vaše firme.

Šta je korpa?

- Korpa je alat za kupovinu u internet prodavnicama i njena funkcija je vrlo slična korpi koju koristite prilikom kupovine u supermarketu. Prilikom razgledanja proizvoda na internet prodavnici, sve proizvode koje biste želeli da kupite možete dodati u korpu i program automatski pamti vaš odabir dok vi možete nastaviti dalje sa razgledanjem.

- Sadržaj korpe možete uvek proveriti, klikom na dugme KORPA koje se nalazi na vrhu svake stranice, u gornjem desnom uglu.

- Sve proizvode koje ste dodali u korpu niste u obavezi da kupite, u svakom trenutku možete da ih izbacite iz korpe ili da promenite željenu količinu.

Šta je registracija?

- Registracija je otvaranje korisničkog naloga. Da biste otvorili korisnički nalog morate uneti Vaše lične podatke poput imena, prezimena, adrese, mejl adrese i broja telefona. Ovi podaci su nam potrebni kako bismo mogli da Vam dostavimo delove i prateću dokumentaciju, da Vas obavestimo o status Vaše porudžbine, novostima na našem sajtu, prodajnim akcijama i slično.

- Kupovinu možete obaviti kao gost ili kao registrovani korisnik. u čemu je razlika? Kao gost svaki put ćete prilikom kupovine delova morati da ukucvate sve svoje podate dok ćete kao registrovani korisnik taj deo moći da preskočite, system automatski povlači Vaše kontakt podatke. Takođe, kao registrovan korisnik imaćete pristup brojim pogodnostima i prodajnim akcijama koje su dostupne samo registrovanim korisnicima. Pozivamo Vas da se registrujete još danas kako ne biste propustili sve specijalne pogodnosti koji smo pripremili za vas. Registrujte se ovde.

- Svi Vaši lični podaci su poverljivi, nisu dostupni trećim licima i osigurani su sa nekoliko sistema zaštite među kojima izdvajamo SSL (Secure Sockets Layer) tehnologiju enkripcije. Našu politiku privatnosti možete pročitati ovde.

Šta da radim ako zaboravim lozinku?

- Ukoliko ne možete da se setite svoje lozinke, na polju za prijavu kliknite na link Zaboravljena lozinka?, unesite e-mail adresu koju ste uneli prilikom registrovanja korisničkog naloga i kliknite na dugme OPORAVAK.

- Za nekoliko trenutaka na Vašu e-mail adresu ćete dobiti poruku sa lozinkom uz pomoć koje ćete moći da se ponovo pristupite Vašem nalogu.

Kako da promenim lozinku?

- Ukoliko želite da prijavite lozinku potrebno je da se prijavite na svoj korisnički nalog, klikom na dugme PRIJAVI SE koje se nalazi u gornjem desnom uglu svake stranice. Nakon prijave odaberete opciju MOJ PROFIL i nakon toga opciju PROMENI LOZINKU. Da biste promenili lozinku potrebno je da ukucate staru lozinku i da potom dva puta ukucate novu lozinku i zatim kliknete na dugme SAČUVAJ.

Naručio sam delove, ali nisam dobio nikakav odgovor?

- Ukoliko se desi da nakon uspešne registracije korisničkog naloga ili uspešno obavljene porudžbine u roku od 24 časa (ne računajući vikend i državne praznike) niste dobili potvrdu na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom registracije / kupovine, prvo proverite da naša poruka nije slučajno završila u spam folderu. Ukoliko ne pronađete našu poruku ni u spam folderu pozovite naš centar za pomoć kupcima radnim danima od 8:30 do 16:30. Broj telefona je 011 43 000 45.

Kako mogu da platim delove koje kupim u vašoj prodavnici?

- U našoj internet prodavnici kupljene delove možete platiti na 2 načina:

o   Uplatom na račun:

  • opštom uplatnicom u pošti ili banci
  • elektronskim putem, preko e-bankinga

o   Pouzećem (prilikom preuzimanja poručenih delova)

Gde i kako vršite dostavu kupljenih delova?

- Delove kupljene u našoj internet prodavnici dostavljamo posredstvom partnerske kurirske službe, isključivo na teritoriji Republike Srbije.

- Više o našoj politici dostave možete pročitati ovde.